چرک نویس

ولحظه به لحظه رویامان را بنویسیم و خط زنند وباز بنویسیم و باز خط زنیم و باز بخوانیم و باز بنویسیم و باز خط زنند و باز...

چرک نویس

ولحظه به لحظه رویامان را بنویسیم و خط زنند وباز بنویسیم و باز خط زنیم و باز بخوانیم و باز بنویسیم و باز خط زنند و باز...

میدونی دانا اینروزا به خودم میگم درگیر هیاهوی این دنیای بزرگ نشو،درگیر این اخبارهای رنگ و وارنگی که هرروز روی این اپلیکیشن ها میبینیم،میدونی دانا حتی دیگه زیاد نمی نویسم چون فکر میکنم نون سنگک خریدنای روزای فرد بعد باشگاه و پارچه گل صورتی که نونو توش میپیچم بین این خبرا چه قشنگی داره ..

ولی میدونی هنوزم برای قلب و روح من ،قشنگیه دنیا مخصوصا صبحاهمون لحظاتیه که لیوان قهوه مو دست می گیرم و زیر درختای دانشگاه میشینم و به این فکر میکنم که دم غروب که برگشتم برم یه سر به آقاجون بزنم ببینم روزگارش چجوری میگذره و اون احتمالا برام شعر میخونه ...

به این فکر کنم که دختر خانم اینانلو عروس شده و پسرش بعد سه سال تصمیم گرفته بره سربازی و چی قشنگ تر ازاین که خیالش راحت شد و دیگه وقتی می  بینمش تو چشاش ارامشه تا سوسوی نگرانی،حالا دانا تو به من بگو این خبر مهم تره یا اینهمه خبر عجیب غریب از سراسر دنیا روی اینستاگرام ؟معلومه که عروسی دختر خانم اینانلوو سربازی رفتن پسرش ...

به این فکر میکنم که خبر ته دیگ سیب زمینی استامبولی مامان مهمتره یا اینکه کدوم سلبریتی یا هنرمند کجا غذا خورده؟...یا اینکه چرا ریحون بنفشایی که مامان کاشته سبز در اومدن؟حالا تو بهم بگو اینکه ریحون بنفشای مامان سبز دراومده مهم تره یا ویدیوی ادمای ماورالطبیعه روی صفحه اکسپلور ؟معلومه که ریحون بنفشای مامان ...

به این فکر کنم که چقدر مانتوی فیروزه ای عطیه بهش میومد و نگران باشم فرداهم همینو بپوشه !حالا نبینم که فلانی تو جشن حافظ چی پوشیده و طراحش کی بوده !

دانا توکه دانا هستی بهم بگو کدوم مهمتره؟معلومه که رنگ فیروزه ای مانتوی عطیه 

میدونی دانا میخوام بهت بگم گریز از دنیای اپلیکیشنها و سوشال نتورکز خوب نیست ،مگه تارک دنیا شدیم ولی میشه کنارش دنیای سبز و کوچولوی خودمونو داشته باشیم ،دنیای نون سنگک داغ لای بقچه گلدار و ته دیگ سیب زمینی مامان و مانتوی فیروزه ایه عطیه ..‌.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی